Jako Administrator możesz dodawać użytkowników. Oto instrukcja dodawania pojedynczego użytkownika.
- kliknij w swoje imię i nazwisko.

- Z listy rozwijanej wybierz „Panelu Użytkownika”
- Z manu po lewej stronie wybierz opcję „Użytkownicy”:

- Kliknij w przycisk „+dodaj”

- wybierz rolę użytkownika.

- wpisz adres e-mail
- możesz podać numer telefonu. (pole nr telefonu nie jest obowiązkowa)
- wpisz Imię
- wpisz nazwisko
Po kliknięciu przycisku „+Dodaj użytkownika”. Pojawi się komunikat o dodaniu użytkownika.

Jeśli komunikat pojawi się na zielonym polu – użytkownik zostanie dodany do platformy a system wyśle e-mail z zaproszeniem do platformy do danego użytkownika.
Jeśli chciałbyś dodać dodatkowa informację do każdego zapraszanego użytkownika możesz ją zdefiniować w polu „dodatkowy tekst do zaproszenia” w ustawieniach.
Proces możesz powtarzać dowolną ilośc razy dodając kolejnych użytkowników.
Aby skorzystać z opcji dodania większej ilości użytkowników skorzystaj z opcji „Zaproś wielu”
Zapoznaj się z opisem ról użytkowników odwiedź zakładkę: „Opis ról użytkowników”
Powodzenia😀👍