Platforma edukacyjna dla uczelni i firm
  • e-LEA
  • dla firm
  • blog
    • poradnik
    • wszystkie posty
  • q&a
  • kontakt
  • login
  •  
Platforma edukacyjna dla uczelni i firm
Platforma edukacyjna dla uczelni i firm
  • e-LEA
  • dla firm
  • blog
    • poradnik
    • wszystkie posty
  • q&a
  • kontakt
  • login
  •  

Dodawanie użytkowników

  • Dodawanie użytkownika
  • Dodawanie wielu użytkowników za pomocą pliku CSV

Szybki start z platformą e-LEA

  • Szybki start z platformą e-LEA

Definiowanie i przyznawanie ocen

  • Wystawianie ocen
  • Definiowanie ocen

Dodawanie i edycja kursów

  • Tworzenie kursów i dodawanie modułów edukacyjnych.
  • Dodawanie kategorii grupujących kursy

Personalizacja platformy

  • Dodawanie logotypów

Struktura danych platformy

  • Opis ról użytkowników
  • Struktura materiałów edukacyjnych
  • GRUPY- przełomowo intuicyjny sposób na udostępnianie treści edukacyjnych dla użytkowników.

Udostępnianie treści dla użytkowników

  • GRUPY- przełomowo intuicyjny sposób na udostępnianie treści edukacyjnych dla użytkowników.

Grywalizacja

  • Dodawanie odznak do wykorzystania w procesie grywalizacji.

Jak przygotować się do nagrań w studio filmowym e-LEA

  • AUTHOR GUIDE – czyli – jak przygotować się do nagrań w studio filmowym e-LEA.
  • Home
  • Docs
  • Struktura danych platformy
  • Opis ról użytkowników

Opis ról użytkowników

Zapoznaj się z opisem ról użytkowników na platformach e-LEA

Administrator – wszystkie funkcje platformy.


Nauczyciel – może edytować wszystkie kursy na platformie w backoffice. Na frontoffice „widzi” tylko te kursy które znajdują się w kategoriach udostępnionych w grupach do których został przypisany. Może modyfikować Grupy. Posiada pełny dostęp do statystyk. Może przyznawać punkty czy odznaki w grywalizacji czy wystawiać oceny dla dowolnego ucznia i do dowolnego kursu. Ograniczenie systemowe w przypadku wystawiania ocen, grywalizacji, czy edycji kursów nie jest potrzebne – praktyka pokazuje, że nauczyciele realizują te działania wyłącznie wobec swoich kursów czy swoich studentów.


Autor – może wstawić kursy. Widzi tylko i wyłącznie wprowadzone przez siebie kursy i tylko te może edytować.


Student: – podejmuje naukę i ma dostęp do wyłącznie tych kursów które są dla niego udostępnione w grupach. Korzysta z komunikatora. Kalendarza. Widzi swój profil i wszelkie informacje o ocenach oraz punktach w systemie grywalizacji czy miejsca na listach rankingowych – punktów i odznak.

Audytor – Posiada dostęp do wszystkich zasobów danej platformy, ale nie może wprowadzać żadnych zmian.

Ograniczenia dla każdej z ról:

Żaden z użytkowników nie ma prawa dostępu do zapoznawania się z treścią wiadomości innych użytkowników w komunikatorze.

Share This Article :
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
Still stuck? How can we help?

How can we help?

Updated on 12 grudnia 2021
Struktura materiałów edukacyjnych

Powered by BetterDocs

Regulamin
Kontakt
Polityka prywatności
+48 500 11 22 22
Instrukcja resetu hasła
Instrukcje administratora
Instrukcje nauki