Zapoznaj się z opisem ról użytkowników na platformach e-LEA
Administrator – wszystkie funkcje platformy.
Nauczyciel – może edytować wszystkie kursy na platformie w backoffice. Na frontoffice „widzi” tylko te kursy które znajdują się w kategoriach udostępnionych w grupach do których został przypisany. Może modyfikować Grupy. Posiada pełny dostęp do statystyk. Może przyznawać punkty czy odznaki w grywalizacji czy wystawiać oceny dla dowolnego ucznia i do dowolnego kursu. Ograniczenie systemowe w przypadku wystawiania ocen, grywalizacji, czy edycji kursów nie jest potrzebne – praktyka pokazuje, że nauczyciele realizują te działania wyłącznie wobec swoich kursów czy swoich studentów.
Autor – może wstawić kursy. Widzi tylko i wyłącznie wprowadzone przez siebie kursy i tylko te może edytować.
Student: – podejmuje naukę i ma dostęp do wyłącznie tych kursów które są dla niego udostępnione w grupach. Korzysta z komunikatora. Kalendarza. Widzi swój profil i wszelkie informacje o ocenach oraz punktach w systemie grywalizacji czy miejsca na listach rankingowych – punktów i odznak.
Audytor – Posiada dostęp do wszystkich zasobów danej platformy, ale nie może wprowadzać żadnych zmian.
Ograniczenia dla każdej z ról:
Żaden z użytkowników nie ma prawa dostępu do zapoznawania się z treścią wiadomości innych użytkowników w komunikatorze.