Dla podmiotów zarejestrowanych w BUR

POZNAJ CENNIK PAKIETÓW – LICENCJA:

PROFESJONALNA PLATFORMA EDUKACYJNA E-LEA

Zobacz dlaczego Licencja e-LEA
zwiększa zyskowność każdej firmy szkoleniowej oraz doradczej

ZYSKAJ POWTARZALNĄ SPRZEDAŻ DLA TYCH SAMYCH KLIENTÓW INSTYTUCJONALNYCH

ZDOBĄDŹ NOWE KANAŁY DYSTRYBUCJI JAK FIRMY CZY INSTYTUCJE

ZWIĘKSZ PRZYCHODY NAWET O 100%

ZMNIEJSZ POZIOM KOSZTÓW 15-30%

PODNIEŚ SPRAWNOŚĆ OPERACYJNĄ NAWET O 100%

ROZPOCZNIJ WYSTAWIAĆ MIKROPOŚWIADCZENIA

Wszystko dzięki technologii oraz wyprzedzeniu oczekiwań klientów

W dofinansowaniu możesz wnioskować o zakup pakietu zawierającego 24 miesięczne licencje do jednej z najnowocześniejszych, profesjonalnych obecnie platform edukacyjnych na rynku.


e-LEA Enterprise do współpracy B2B a druga to e-LEA University dla szkół i uczelni – obie z możliwością wystawiania cyfrowych certyfikatów – tzw mikropoświadczeń w standardzie Open Badge. To ogromnie zwiększy Twoje możliwości na rynku edukacji online. Kursy to:

– Jak budować jakościowe kursy
– Sprzedaż kursów,
– Obsługa platform

e-LEA Enterprise: Platforma zaprojektowana do współpracy B2B, umożliwiająca efektywne zarządzanie i dystrybucję kursów wśród partnerów biznesowych.
Platforma posiada wszystkie funkcje edukacji cyfrowej oraz tzw mikroplatform dzięki którym dla 25 z Twoich klientów będziesz mógł otworzyć osobne platformy edukacyjne nad którymi Twoja forma będzie miała kontrolę – umożliwiając możliwość nauki z Twoich kursów oraz kursów klienta.
Jest to przełomowe, idealne rozwiązanie dla firm poszukujących możliwości rozwijania profesjonalnych relacji i rozszerzania swojego zasięgu na rynku korporacyjnym.

  • e-LEA University: Niedościgniona, najszybsza, intuicyjna, platforma dedykowana do instytucji edukacyjnych.
    e-LEA University to platforma edukacyjna wykorzystująca zaawansowaną technologię do personalizacji nauki i oceny postępów. Oferuje możliwość wystawiania mikropoświadczeń. Funkcje edukacyjne obejmują interaktywne kursy, oceny procesów edukacyjnych oraz monitorowanie frekwencji, zapewniające skuteczne i zaangażowane uczenie się. Dodatkowo pakiet został rozbudowany o możliwość uruchamiania 5 Mikro-Platform edukacyjnych

  • Oto opis funkcji platformy edukacyjnej e-LEA.

    1. Licencja na 24 miesiące jednak nie później niż do 31.08.2026 w formule SaaS – zgodnie ze standardami – na serwerach dostawcy.

    2. Dostęp przez przeglądarki typu Mozilla, Chrome, Edge, Safari oraz bezpłatne aplikacje mobilne na tablet oraz smartfon dla każdego użytkownika na systemy iOS (do pobrania z App Store) oraz Android (do pobrania z oficjalnego sklepu Google Play).

    3. Liczba kursów – bez limitu.

    4. Liczba użytkowników: 1500, co jest maksymalną liczbą osób, które w jednym momencie będą miały możliwość korzystania z platformy oraz maksymalną liczbą użytkowników na platformie.

    5. Liczba materiałów edukacyjnych: do 300 000 plików.

    6. Liczba materiałów edukacyjnych na kurs: do 450 plików, modułów, aktywności, lekcji w kursie.

    7. Wyszukiwarka wyszukująca wyłącznie z zestawu kursów, które są udostępnione dla każdego z użytkowników.

    8. Pojemność na materiały edukacyjne: nie mniejsza niż 300 GB na całą platformę wraz z opisanymi poniżej „mikro-platformami”.

    9. Możliwość automatycznego tworzenia na platformie do 25 „mikro-platform”, do których miałyby dostęp zewnętrzne podmioty gospodarcze. Dla każdej “mikro-platformy” możliwe byłoby przypisanie dowolnej liczby kursów z platformy. W “mikro-platformach” byłyby dostępne funkcje:

    • korzystania z kursów udostępnionych przez administratora platformy dla każdej z mikro-platform,

    • każda z mikro-platfom miałaby dodawanych przez administratora platformy użytkowników od 3 do 500 na jedną mikro-platfomę,

    • każda z mikro-platfom miałaby 1 lub więcej użytkowników typu „Kierownik”, którzy mieliby funkcje:

    • widoczności wyłącznie tych użytkowników, którzy byliby przypisani do danej mikro-platfomy przez administratora platformy głównej (ważne ze względu na ochronę danych osobowych),

    • udzielania wg uznania prawa dostępu do poszczególnych kursów z zestawu kursów udostępnionych przez administratora dla poszczególnych użytkowników mikro-platfom,

    • wstawiania własnych kursów z pełnym dostępem do danych analitycznych o postępach w poszczególnych kursach u każdego użytkownika mikro-platfom:

    • potwierdzenie w postaci daty pierwszego otwarcia poszczególnych materiałów edukacyjnych,

    • odpowiedzi udzielone przez każdego użytkownika we wszystkich podejściach do testów, egzaminów czy quizów,

    • możliwość porównywania średnich wyników egzaminów oraz odsetka ukończonych z wynikiem pozytywnym testów czy egzaminów,

    • porównywania poszczególnych grup użytkowników (analizowane dane to średni procentowy postęp w kursach, do których użytkownicy danych grup mają dostęp, oraz średnie wyniki procentowe egzaminów czy testów),

    • możliwość dodania do 1000 kursów w ramach mikro-platfom oraz liczby plików do 30 000 na każdą z mikro-platfom,

    • tworzenia kategorii kursów w ramach mikro-platfom grupujących kursy z mikro-platfomy,

    • tworzenia grup użytkowników w ramach mikro-platfom,

    • zapoznawania się z: historią ukończonych przez każdego użytkownika mikro-platfom kursów oraz informacją, czy kursy zostały zaktualizowane,

    • usuwania użytkowników z mikro-platfom.

    1. System analityczny zawierający opcje:
    • analityki poszczególnych użytkowników:

    • otwarcie poszczególnych materiałów edukacyjnych,

    • odpowiedzi udzielone przez każdego użytkownika we wszystkich podejściach do testów, egzaminów czy quizów,

    • możliwość porównywania średnich wyników egzaminów oraz odsetka ukończonych z wynikiem egzaminów testów lub egzaminów,

    • porównywania poszczególnych grup użytkowników (analizowane dane to średni procentowy postęp prezentowany w postaci wykresu ukończonych kursów , do których użytkownicy danych grup mają dostęp, oraz średnie wyniki procentowe egzaminów bądź testów).

    1. Kalendarz wraz z dostępem do automatycznie umieszczanych wszelkich zdefiniowanych działań związanych z czasem dla każdego użytkownika i pokazujących wyłącznie dane dotyczące zasobów udostępnionych kursów poszczególnych użytkowników platformy. Widoczne dane to daty testów, egzaminów, zadań domowych, wykłady na żywo.

    2. System raportowy z możliwością generowania raportów do odczytania w arkuszu kalkulacyjnym lub pliku CSV wysyłanych na e-mail użytkownika. System powinien posiadać opcje selektywnego wyboru danych, jak:

    • definiowany zakres dat,

    • imię,

    • nazwisko,

    • identyfikator użytkownika w systemie,

    • numer telefonu,

    • rola na platformie,

    • data utworzenia konta,

    • odsetek ukończonych z wynikiem pozytywnym kursów,

    • średni wynik egzaminu, testu,

    • odsetek ukończonych kursów z wszystkich dostępnych dla każdego z użytkowników,

    • przypisane kursy,

    • liczba ukończonych kursów,

    • czas spędzony w kursach.

    1. Zaawansowana opcja egzaminów, testów, quizów:
    • testy wielokrotnego lub jednokrotnego wyboru,

    • opcja losowania liczby pytań z większej ich liczby,

    • możliwość wstawienia w pytaniach i odpowiedziach obrazków bądź tekstów,

    • pojawianie się pojedynczych pytań na ekranie podczas zdawania,

    • opcja losowej kolejności pojawiania się pytań z opcjami odpowiedzi w momencie zdawania testu,

    • opcja losowej kolejności pojawiania się odpowiedzi w każdym z pytań,

    • opcja manualnej blokady losowania się kolejności odpowiedzi na poziomie każdego z pytań z zestawem odpowiedzi,

    • automatycznego wyliczania wartości procentowych,

    • pytania otwarte z odpowiedzią w postaci pola tekstowego oraz workflow związany z możliwością weryfikacji i ocenie punktowej “1”- odpowiedź poprawna “0”- odpowiedź błędna. odpowiedziom na pytania otwarte przez administratora, nauczyciela czy trenera.

    • ograniczenie daty, godziny, minuty czasu rzeczywistego wg strefy CET (Central European Time), w której można rozpocząć realizację egzaminu albo testu,

    • ograniczenie daty, godziny, minuty czasu rzeczywistego wg strefy CET (Central European Time), po przekroczeniu której rozpoczęcie zdawania egzaminu albo testu będzie zablokowane automatycznie przez platformę,

    • ograniczenie długości trwania testu wraz z opcją zdefiniowania, czy liczenie czasu zdawania egzaminu albo testu rozpoczyna się od momentu zdefiniowanej godziny czasu wg strefy CET (Central European Time) czy od czasu rozpoczęcia zdawania egzaminu albo testu przez użytkownika platformy,

    • możliwość ustawienia manualnej blokady systemowej testu przez autora bądź administratora,

    • blokowanie losowania dostępnych odpowiedzi na poziomie każdego pytania z zestawem odpowiedzi,

    • wyznaczanie wyrażonego w procentach progu zdawalności,

    • uruchamianie testu po określonym czasie od rozpoczęcia nauki z pierwszego materiału w danym kursie na platformie,

    • możliwość zdefiniowania, czy po zakończeniu testu powinien się pokazać ekran z poprawnością odpowiedzi i pełnym zestawieniem zaznaczonych w teście opcji, lub w przypadku pytań otwartych, treści udzielonych odpowiedzi.

    1. Własne kursy – możliwość wstawiania własnych kursów do platformy.

    2. Mikropoświadczenia – możliwość wystawiania mikropoświadczeń zgodnych ze standardem Open Badge po ukończeniu wybranych kursów. Możliwość wgrania własnej grafiki odznak do każdego z kursów. Zapewnienie przechowywania mikropoświadczeń przez nieograniczony czas – zgodnie ze standardem Open Badge.

    3. Możliwość grupowania przez użytkownika mikropoświadczeń w zestawy dostępne pod adresem internetowym generowanym automatycznie w platformie. Możliwość zablokowania adresu oraz modyfikacji z dostępnych odznak czy usunięcia każdego ze zdefiniowanych zestawów mikropoświadczeń.

    4. Wykłady na żywo online – możliwość wykonania wykładów z użyciem Google Meet, MS Teams, Zoom, Amazon Chime, BlueJeans. Linki do wykładów na żywo powinny się pokazywać w kalendarzu.

    5. Możliwości wstawiania do kursów:

    • materiałów filmowych z serwisów zewnętrznych jak YouTube lub Vimeo albo do platformy bezpośrednio,

    • materiałów audio (jak mp3),

    • materiałów pdf – wyświetlanych z animacją,

    • materiałów graficzno-tekstowych w edytorze bezpośrednio na platformie,

    • zadań domowych z możliwością wgrania plików przez autora oraz każdą osobę uczącą się (limit na plik: nie mniejszy niż 1 GB),

    • plików do pobrania również w postaci plików typu zip.

    1. Pełny katalog instrukcji wraz z ich wyszukiwarką, jak obsługiwać poszczególne funkcje nauki oraz administracyjne dostępny dla każdej osoby podejmującej naukę na platformie. Opcje dopasowane do praw posiadanych na platformie dla danych ról pełnionych przez użytkownika platformy.

    2. Role administratora, trenera, nauczyciela, autora, ucznia albo studenta.

    3. Przypisanie kursu do zarządzania w kursie uczestników do danego trenera czy nauczyciela.

    4. Atrybuty użytkowników – możliwość dodawania atrybutów dla użytkowników, aby można było wyszukiwać osoby również wg atrybutów jak nr legitymacji, przepustki czy inne do zdefiniowania przez administratora.

    5. Możliwość personalizacji graficznej – jak logotyp czy elementy graficzne w nagłówkach oraz w stopce platformy.

    6. Certyfikaty – możliwość wystawiania certyfikatów automatycznie przez platformę oraz ich personalizacji. Personalizacja obejmuje wymianę tła, różne układy graficzne danych jak imię i nazwisko czy nazwa kursu.

    7. Możliwość personalizacji zapisów polityki prywatności.

    8. System powiadomień systemowych z opcją załączania na poziomie platformy czy poszczególnych użytkowników.

    9. Encyklopedia – Wiki z wyszukiwarką oraz z możliwością dodawania haseł i elementów graficznych czy tekstowych przez administratora.

    10. Elastyczność kursów – możliwość uzupełniania kursów w dowolnym momencie.

    11. Zakładka z ukończonymi kursami oraz widoczną informacją, gdy zostaną uzupełnione.

    12. System ankiet z możliwością udostępniania dla zdefinowanych grup użytkowników oraz automatyzacją wyników w czasie rzeczywistym.

    13. Dostosowanie dla osób z niepełnosprawnościami wg WCAG 2.0.

    14. Spersonalizowana strona główna – możliwość dodania linków do pobrania aplikacji mobilnych oraz filmów, instrukcji, czy dodatkowego opisu licencjobiorcy.

    15. Możliwość kopiowania automatycznego zawartości całego bądź wybranej części kursu do dowolnej liczby innych kursów.

    16. Komunikator indywidualny i grupowy wraz z możliwością tworzenia automatycznych grup dopasowanych do poszczególnych kursów, z podłączeniem automatycznym wszystkich uczestników kursu.

    17. Grupowanie kursów w kategorie.

    18. Możliwość stworzenia ścieżek edukacyjnych, gdzie wybrane do ścieżki kursy będzie można realizować wyłącznie sekwencyjnie na zasadzie jeden po drugim z zachowaniem kolejności oraz możliwości przystąpienia do kolejnego kursu po ukończeniu kursu poprzedniego..

    19. Opcja matrycy kompetencji, która umożliwi zarządzanie kompetencjami dla nieograniczonej liczby stanowisk. Przypisanie dla każdego stanowiska nieograniczonej liczby kompetencji oraz przynajmniej 4 ich poziomów. Minimum to: podstawowy, średnio zaawansowany, zaawansowany, ekspercki. Do poszczególnych kompetencji oraz ich poziomów powinno być możliwość dodania opisów. Zestawienie użytkowników w oparciu o kompetencje wraz z widocznością statusu dla każdego z nich.

    Dodatkowe informacje:

    • Bezpieczeństwo i ochrona danych – zgodność z regulacjami RODO oraz najwyższe standardy ochrony danych osobowych i treści edukacyjnych zarówno dla platformy, jak i każdej z mikro-platform.

    • Automatyczne wystawianie mikropoświadczeń i certyfikatów

    • zgodnie z międzynarodowymi standardami Open Badge,

    • personalizacją na poziomie kursu grafiki czy zapisów metadanych odznaki,

    • wystawianie nowych odznak wraz z nowym okresem obowiązywania mikropoświadczenia, gdy użytkownik zaktualizuje wiedzę o nowe materiały w kursie dodane po jego pierwotnym ukończeniu.

    • Cyfrowe CV – gromadzące do 4 różnych zestawów zdobytych odznak i certyfikatów w jednym miejscu oraz dane do CV, jak zapisy tekstowe oraz zdjęcie. Cyfrowe CV z mikropoświadczeniami powinno funkcjonować jak strona internetowa z tworzonym automatycznie unikalnym, możliwym do zmiany adresem. Każda z odznak w cyfrowym CV powinna być możliwa do pobrania wraz z wymaganymi w standardzie Open Badge metadanymi.

    • Kontrola i zarządzanie – pełna kontrola nad procesem edukacyjnym przez licencjobiorcę.

    • Doradztwo i wsparcie – świadczenie usług wsparcia technicznego w ramach ceny licencji. Wsparcie techniczne będzie miało za zadanie rozwiązywać bieżące zapytania oraz udzielać wsparcia w przypadku problemów z logowaniem bądź innego rodzaju utrudnień w funkcjonowaniu.

    • Minimum 98% dostępności platformy liczone w okresie miesięcznym.

    • Wdrożenie nie póżniej niż 80 dni od otrzymania ewentualnego zlecenia.

    Prosimy o przesłanie szczegółowej oferty zawierającej:

    1. Potwierdzenie realizacji każdego z punktów powyższej specyfikacji.

    2. Opis oferowanego rozwiązania.

    3. Warunki 24-miesięcznej licencji i ceny dla specyfiki odpowiedniej dla treści zapytania.

    4. Czas potrzebny na wdrożenie oraz terminy możliwego wdrożenia w przeciągu 4 miesięcy od przesłania zapytania ofertowego.

    5. Warunki wsparcia technicznego i szkoleniowego dotyczącego zespołu administracyjnego.


wpChatIcon
wpChatIcon